Flitig

Idag har jag varit riktigt flitig. Började med att tvätta en massa kläder. Fyra maskiner blev det till slut, och jag minns inte när jag tvättade så mycket senast. För det mesta blir det två-tre stycken, fast den här gången var det lite extra. Köpte för ett tag sedan nya handdukar och ett påslakanset. Tyckte att det var bäst att tvätta allt det där en gång innan jag använde det, mest av allt för att få den där nytvättade doften som jag gillar så mycket, men också för att man inte riktigt vet hur rent saker är när man köpt det.

Under tiden så pluggade jag lite ekonomi. Har seminarium på måndag och har ansvaret att presentera utrikeshandel och valuta. Eftersom jag pluggat lite av det i Malmö så känner jag att jag har ganska så bra koll på det. Dock krävs det att man sitter med kapitlet ett par gånger till innan måndag, för att vara helt och hållet på den säkra sidan såklart.

När tvätten väl var klar så käkade jag och hoppade sedan upp på cykeln för att bege mig till skolan. Skrev ytterligare en del på mitt paper, som också ska vara inne på måndag. Hoppas att jag kommer att vara klar med den imorgon, så jag slipper tänka på det. Är inte helt nöjd med hur arbetet går, men jag hoppas på det bästa. Så länge man blir klar så är det bra, om man måste komplettera så får man väl göra det sen helt enkelt. Har mycket tid efter måndag så det är inga problem egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0