Igång igen

Natten till idag och natten till i lördags var verkligen som, natt och dag. I lördags så var jag ursinnig hela morgonen, tänkte onda tankar och var allmänt vresig. Idag var det tvärtom. Gick omkring ganska så nöjd på mitt distrikt och delade ut tidningar, trots att det var reklam. Jag tror den stora skillnaden var att man visste sedan tidigare att det skulle komma reklam, och naturligtvis att jag slapp asa omkring med vagnen över halva stan. Ställde den som tidigare sagt på nattkontoret, vilket ligger ganska nära min runda. Så lätt det var att cykla, helt otroligt.

Det faktum att jag var utvilad spelade säkert stor roll det med. När jag kom hem så var jag så pigg så att jag knappt kunde somna, gjorde det ill slut och det blev väl någon dryg timme skulle jag tro (sånt är svårt att beräkna). Har dessutom varit och tränat!!! Chockerande eller hur? Det blev ett ganska så lätt pass eftersom det nästan var två månader sedan jag var där senast. Kände av muskeldegenereringen, orkade inte lika mycket helt enkelt. Ska se om jag kan locka Anders J till att börja träna igen han med, det hade varit skoj att göra som i vintras/våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0