Fortsättning följer

Fasiken vad kallt det var inatt, definitivt den kallaste hittills, och då räknar jag med den där det regnade. Innan har jag tagit av mig den långärmade tröjan i början på rundan, om inte före jag börjar, men idag stannade den på hela vägen. Idag så kände jag mig dessutom mycket piggare och på allmänt bättre humör. Tankarna om att jag ska sluta var inte kvar, åtminstone inte lika starka som gårdagsnatten. Vet fortfarande inte om jag verkligen ska fortsätta dock, dvs. jag velar fortfarande. Jag tror nog inte det blir så långvarigt som till januari, definitivt inte.

På tal om jobbet så ska jag strax ringa till chefen och boka in ett möte, ska ta med mig papper så att jag får lite högre lön än den vanliga ingångslönen.

Vi får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0