Bilrunda

Så inatt körde jag ensam på den runda jag lärt mig veckan som gått. Det är ett kombinerad bunt- och bildistrikt. Först så ska man köra ut tidningsbuntar till olika bud innan man kan köra iväg på sin egen runda. Det började dock ganska så dåligt. Skulle cykla iväg mot nattkontoret då jag upptäcker att det är punktering på cykeln. Som tur var så hade jag en reserv som jag kunde använda, tack för att du inte tog tillbaka den AJ! När jag väl kom fram så hade släpet låst sig, så jag var tvungen att ringa och be om hjälp där. Det löste sig dock, och sen gick det smidigt som attans faktiskt. Tidningarna var klara när jag kom till tryckeriet, behövde inte vänta alls. Sen gick det hur bra som helst på buntlinjen. På själva rundan var jag iofs tvungen att ringa in och fråga om vägen en gång, men sen gick det av bara farten, som om jag inte gjort något annat, nästan. Blev färdig vid ungefär samma tid som tidigare i veckan, och det måste ju vara bra.

Senare idag ska jag nog köpa något gott att äta, för att fira att det gick bra på jobbet. Men innan dess så sa jag såklart sova en stund, 5-6 timmar kanske, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Goodie goodie, åker till tåghusa om en stund, hör av dig om du planerar nerfärd!

2009-04-11 @ 10:43:45
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0