Snabb runda

Uj vad det gick snabbt inatt, på jobbet. Delade ut all reklam och ändå var jag klar på mindre än en och en halv timme. Dessutom var det inte tillräckligt med reklam för att täcka hela distriktet, vilket är lite udda. Gubben som går där är inte direkt förtjust i reklam, eftersom han inte tycker att man tjänar pengar på det. Kvittar väl? Man ska ju göra sitt jobb, så det så! I vilket fall som helst så kostade jag på mig att snacka med en annan kille som delar ut tidningar, som jag gick bredvid på ett distrikt för en tid sedan, det var lite trevligt. Inatt ska jag dela ut några adresserade kuvert, och det lär inte ta så lång tid heller.

Det som irriterade lite var att trapphusen inte går att komma in i förrån fyra minuter över tre. Stod och testade hela tiden fram till det gick att öppna, det ska jag verkligen tänka på till kommande natt. Vill inte stå där som en idiot och frysa. Dessutom var det väldigt sjaskiga trapphus, fy fan, där vill man verkligen inte bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0