Tre dagar...

Tre dagar, tre distrikt. Det är variation på jobbet, verkligen! Nu är det alltså ett nytt distrikt, åtminstone inatt också. Stora delar av rundan ligger på mitt söndagsdistrikt, så jag är lite bekant med området, fast det blir lite annorlunda i och med att man går den biten baklänges, och inte i samma ordning. Dessutom är det trapphus som jag inte brukar behöva gå in i, som jag faktiskt aldrig varit i. Gick efter listan dessutom, vilket gjorde att jag blev lite fövrirrad ett tag då ordningen inte kom så naturligt för mig. Antar att ordinarie bud har nån tanke med hur han delar ut.

Nytt inkommet!
Ska inte jobba vidare på det distriktet eftersom ordinarie bud har blivit frisk. Istället ska jag gå och lära mig ett helt nytt distrikt, som jag ska gå nästan hela nästa vecka. Det ligger bredvid distriktet som jag gick igår, men är betydligt mindre, och har betydligt färre tidningar. Blev förvånad när chefen sa att det var 86 stycken. För det mesta ligger det på runt 200-300 stycken, så man kan förstå varför jag blev överraskad.

Fick köra Maxi idag också, så nu har jag delat ut reklam till en och en halv runda på två dagar. Extra pengar, men det är så oerhört tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0