Dålig dag

Idag har det varit en riktig skitdag. Började med att jag vaknade strax efter elva, och kunde inte somna om. Sakta men säkert smög sig huvudvärken på mig, men jag hade ingen energi till att stiga upp för att göra något åt saken. Till slut kom jag dock upp ur sängen och satte igång lite kaffe. Huvudvärken hade bara blivit värre, och jag tog en huvudvärkstablett och drack lite vatten. Kaffet drack jag inte av alls. Efter en liten stund vid datorn tröttnade jag på att tabletten inte hade någån effekt, och jag gick och la mig igen. Vid det här laget hade jag inte bara huvudvärk, jag kände mig dessutom illamående. Till slut blev det ändå bättre, och jag kunde få i mig lite mat, men den där segheten finns kvar fortfarande. Det blev alltså ingen pokerturnering idag, kände att det inte var lönt... det skulle bara gå åt skogen ändå.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska laga lite mat. Orkar inte stå och pyssla i köket utan vill helst gå och köpa något färdigt. Jag har dock sagt till mig själv att jag ska hålla igen gällande pengar, slösade ganska så friskt förra månaden. Har mat hemma, det enda som behövs är att man gör något med det. Nä, den här dagen vill jag bara att den ska ta slut, riktig jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0