Nya cykelproblem!

När jag kom ut inatt och skulle cykla bort till nattkontoret så märkte jag att det inte fanns någon luft i framdäcket på AJs cykel. Var inte det lite väl överjävligt? Här tror man att cykelproblemen blivit lösta, och så händer det här... man blir bara så trött på det. Har ingen aning om vad som hänt. Pumpade däcket ganska så hårt häromdagen, för att samma sak som hände med min cykel inte skulle hända med den här (jag fick punktering pga för lite luft i däcket). Nåt skit måste ha hänt, men vad?

I vilket fall som helst så kände jag inte för att ringa och be om upphämtning. Tycker inte om att behöva be om hjälp sådär. Faktum är att jag hatar det lite grann. Så jag gick, småjoggade bort till nattkontoret (vilket tog 25 minuter jämfört med 10 när man cyklar). När jag väl var klar fick jag dock skjuts hem, men då var jag ganska så trött också.

Nu har jag lämnat in min cykel för reparation. Onsdag eftermiddag är den klar. Fram tills dess? Who knows? Håller tummarna för att jag kan låna en till cykel av AJ, eftersom han har två. Jag lovar att den här inte ska gå sönder, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0