Varit hängig

Skrev på ganska så bra här på bloggen förra veckan. Sen så kände jag mig lite hängig igår, och idag har jag inte mått särskilt bra. Huvudvärk som vägrat ge med sig förrän nu på kvällen. Det hela började nog med att jag hade svårt för att somna efter jobbet i söndags, och sedan hängde det efter hela den dagen. När jag skulle till jobbet i måndags var jag oerhört trött, och märkligt nog hade jag ont i armarna. Minns att jag var så trött att jag knappt kunde tänka och att armarna gjorde ont, vilket gick över sen, men det är så underligt. Det fanns ingen tanke på att stanna hemma från jobbet förstås, det ska nog mycket till att jag ska stanna hemma därifrån. Orkade dock inte dela ut maxi-reklam utan jag sparade lite till tisdagen.

I morse kom det en ordentlig överraskning. Inte bara var det resten av reklamen från måndagen, det var dessutom Eko-hallen och Hemmets Journal. Det är sånt som inte direkt gör livet särskilt mycket trevligare. Det blev alltså dubbel reklam på lite drygt halva rundan, vilket gjorde så att det tog extra lång tid. Nåja, blev i alla fall klar med det så det kommer att gå som vanligt imorgon, eller i natt eller hur man nu vill se på saken. Sen är man ledig en natt innan det är dags att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0