Slips

Började läsa en ny bok, Duma Key av Stephen King. Det gick dock inte så bra i början. Den är väldigt tjock, och jag blev lite överväldigad, där i min trötthet. Kände att den kunde vänta lite till, hihi.

Idag har jag varit ute och fikat med en klasskamrat från pedagogik-kursen. Det var ett tag sedan man träffade henne, men hon är väldigt trevlig. Fick dessutom träffa ett par av hennes kompisar. Först fika nere på Nostalgia, sen så åt vi mat på Darins. Jag stack in på Dressman för att köpa en ny skjorta och en slips. Det är så att jag inte ägt nån slips före idag, så detta är min första kan man väl säga. Så jag har spenderat en stund med att försöka lära mig att knyta den, vilket gick ganska så bra måste jag säga. Kort och gott, det ser ut som en slipsknut och inte som en snara vilket jag befarade att det skulle bli, haha :-D.

Nästa vecka ska jag alltså ha kostym på mig, på fest. Köpte en förra året och det känns ju trist om man inte får tillfälle att använda den. Man får ju vara välklädd ibland, som undantag från vad man brukar vara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0