Tillbaka från Simrishamn

Så, nu är jag tillbaka hemma efter att ha varit i Simrishamn. Nåja, det är ingen stor grej direkt, jag åkte ju faktiskt dit igår så det är inte så att jag varit borta länge, hehe. Umgicks med farsan och Annika samt galna lilla Ronja (hund) som löpte och var allmänt märklig i sitt beteende.Som tur är så händer det inte särskilt ofta, en gång i halvåret fick jag reda på. Annars var det inget särskilt som hände, såg på några avsnitt av Pacific, promenerade ut till Bäckhalladalen. Idag så var det Liege-Bastogne-Liege på TV, och det var trevligt fram tills ex-doparen Vinokourov vann. Hoppades att Kolobnev skulle dra ifrån på slutet och vinna, men så blev inte fallet.

Nästa vecka är det bara fem dagars arbete, vilket är mycket trevligt. Långledigt till helgen, och jag vet ännu inte vad jag ska hitta på ännu. Kanske ska man åka någonstans, träffa folk, ha det mysigt. Får helt enkelt se. Nu ska jag nog kolla in ett avsnitt Twin Peaks innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0