bah

Har varit borta ifrån bloggandet ett tag nu, fem dagar rättare sagt. Nja, det är i verkligheten "bara" fyra dagar, men det känns bättr att säga fem för det är ett jämnt och bra tal. Så har jag något att skriva då? Javisst, massor, och samtidigt, inget. De senaste tre dagarna har jag varit i Kristianstad, vilket var ganska så varmt i jämförelse. Några grader varmare och en hel del högre luftfuktighet. Tycker mindre om det då min lägenhet alltid är varm känns det som, och alltid lite varmare än vad det är ute. Trots det fina vädret höll jag mig trots detta ganska så mycket inomhus, vilket kan verka ganska så korkat. Det var inte så att jag var inne hela tiden, men det var den mesta av tiden, och jag gjorde absolut inget vettigt alls. Har en tendens att bli ganska så passiv om jag är uttråkad, vilket jag kan bli ganska lätt vissa perioder. Men jag var åtminstone nere i stan en stund i onsdags och träffade Anders J. Käkade glass. Pratade om grejor. Jennie kunde inte komma eftersom hon jobbade, vilket inte var någon överraskning precis. Träffade på min faster på stan också, och en pluggpolare från pedagogiken, Viosa och hennes kompis Helen (?). Promenerade lite, bland annat till trefaldighetskyrkan. Annars var det inte så mycket som hände.

Värdelöst tråkig blogg idag eller hur? Jag känner mig både värdelös och tråkig, så det är kanske inte så konstigt att resultatet blir så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0