Sista lunchrasten

Nu sitter man här alltså, på den sista lunchrasten innan jobbet slutar helt. Det har kännts ungefär som en helt vanlig dag faktiskt, inget har varit annorlunda bara för att det är den sista dagen. Det har visserligen inte varit lika drygt idag som det var igår, vilket är bra. Har väl tillräckligt med saker planerade att göra i eftermiddag också för att det inte ska bli alltför trist. Någon park och lite inne vid centrum, ska väl sopa en sista gång nere vid kommunhuset och untanför Netto. Annars är det hämtning av sopor nere vid hamnplan som vanligt, men det kommer förmodligen inte att vara så mycket där precis. Efter det så tycker jag att jag är klar för den här gången, och för alltid med den här staden, haha. Kanske lite överdrivet, men jag hoppas att jag ska kunna få upp resten av mina grejor till Kristianstad.

Det blev ju fint väder till slut. Började bra, men den blev det molningt, och jag trodde en stund att det skulle börja regna, men det gjorde det inte. Nästan strandväder nu ju. Fick byta byxor uppe på Lindhaga för det blev för varmt med långa. Shortsen är visserligen rätt så skitiga vid det här laget, en tvätt vore passande, men det är inte mitt problem. Det blir till att packa ihop grejor när jag ska sluta. Så jag slipper göra det imorgon, utan kan bara lämna in sakerna och åka iväg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0