Eftermiddagens mat

Kvällens mat blev inte exakt vad jag sa att det skulle bli. Tänkte att det kändes onödigt att blanda ihop en sallad utan la sakerna bara på tallriken. Därför förärade sig min mat också denna kväll (sen eftermiddag) en bild. Den här gången blev det lite trängre på tallriken, och jag blev efteråt lite mättare. Men men, nog med pladdret.

Stekt kyckling med ruccolasallad,
rå broccoli, ris och cocktailtomater

Åt lite tidigare eftersom Anders J är på väg för vi ska titta på film, och den överfyllda stora tallriken med mat lyckades jag trycka i mig på rekordtiden tio minuter. Känner mig asmätt och jag känner mig lite medtagen. Pust. Svettas lite tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0