Julig lördag

Idag var det julmarknad nere i stan. Ja, det kanske pågår fortfarande, det vet jag inte, men det var det när jag var där, för jag var på julmarknad idag. Det var inte jättemycket folk ute eftersom det småduggade lite grann. Hade med mig paraplyet så jag blev inte jätteblöt precis, vilket var bra eftersom det är tråkigt att vara blöt. Hursomhelst så var jag på ganska så bra humör fortfarande, när förresten, jag var glad och på gott humör. Smålog när jag promenerade in till stan. Anders hade sagt att han skulle spela, så jag tänkte för en gångs skull höra honom spela, och resten av de andra också. Och det gjorde jag. Han gick och spelade samtidigt, sen stod han stilla och spelade, och han var så fokuserad på vad han skulle spela så han såg mig inte ens. Jag tyckte det var trevligt och stod när och mös i duggregnet. Sen gick jag en runda på stan och tittade på folk för att se om jag kände igen någon, men det gjorde jag inte så jag promenerade hem igen, utan att ha konsumerat någonting alls. Skämmes, hahahaha!

Skulle ha städat idag, och lite har man väl fått gjort, men istället sitter jag och dricker chai och tittar på Youtube. Det var ett tag sedan jag kollade på Renettos videor, så jag hade några att se på. Men han är rolig och fullständigt galen ibland, och ibland har han väldigt rätt i det han säger och ibland pratar han bara för mycket. Men jag har ordentligt med tid till att städa lite grann ialla fall. Tillräckligt kanske man kan säga. Det kanske tar trekvart, en timme som mest! Sen ska vi bowla, och jag ser verkligen fram emot det, hihi :-) Jag, Anders, Josefine och Calle... weee!!! Så ska man få se hur det ser ut hemma hos Josefine också, det ska bli lite spännande faktiskt, och sen ska vi hit, och det är därför jag ska städa. Allting kommer att bli så bra och trevligt tror jag. Jo, det kommer det att bli... Känner förresten lite för att posta en ny video! Men jag vet inte vad jag ska säga, och det brukar bli sämre när man inte har något att säga. Nåja, jag kommer nog på något så småningom.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0