Kakbak

Tidigare idag så råkade jag radera en kommentar som jag hade fått. Hade kommenterat kommentaren fast ångrade mig och skulle ta bort den, och råkade av misstag ta bort kommentaren. Nåja, shit happens, antar jag. Annars så får jag inte särskilt mycket kommentarer på min blogg, så det var lite synd. Å andra sidan var det inte något vettigt meddelande, och jag känner inte personen heller så det kanske inte gör så mycket. Annars kan du som skickade det
skicka igen, vem du nu än var!

Det blev bakning idag förresten! Chocolate Chip Cookies! Blev väldigt förvånad när det visade sig att de smetades ut ordentligt på bakplåtspappret. De smälte liksom in i varandra eftersom jag varit klantig nog att 1) göra de för stora, och 2) lägga de för nära varandra. Det blev dock inte jätteenorma, men de blev ordentligt onyttiga, haha! Sa att jag skulle ge några till Jennie så hon kan bli tjock på riktigt (vilket jag inte tycker att hon är just nu), de ligger här bredvid mig, beredda att levereras. Lite för sockrigt och smörigt för min smak, så jag kommer nog inte äta så många av dem. Men det blev rätt så goda, fast kanske inte så estetiskt tilltalande, hähä.

Kommentarer
Postat av: Anders J

Får väl baka några kanelbullar också...

2007-12-04 @ 03:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0