Stress

Känner mig aningen stressad av någon anledning! Många saker att tänka på antar jag, jag tror att det är precis vad som är på gång.

På jobbet ska jag försöka få till det så att Bengt kan laga mopeden, eftersom bromsarna är usla och det är något glapp i någon kontakt som gör att den är väldigt lynnig att köra. För det andra måste jag se till så att det kommer ner en soptunna till stranden, och kolla huruvida jag ska tömma en annan soptunna, och om möjligt få ner en annan papperskorg till stranden. Därutöver ska jag göra mitt vanliga jobb. Måste äta och duscha på jobbet så allt omkring det måste fixas och förberedas.

Imorgon ska jag åka tillbaka till Kristianstad, så all mat som varit här måste med dit. Kylvaror åtminstone, torrvarorna klarar sig i den "lilla" lägenheten. Har pysslat med att städa i den "stora" lägenheten en stund, fixat så att de som ska hyra den kan trivas. Eftersom jag varit där mest blev det mitt ansvar, eller åtminstone till vissa delar (vill ju inte gnälla alltför mycket). Farsan var här en stund och städade också. Det inklusive allt annat som jag tagit med mig ska också packas ihop inför imorgon. Ska ju helst inte komma hit efter det att jag stuckit hemifrån klockan 5.40 på morgonen eller när jag nu sticker.

Min lägenhet i Kristianstad är i kaos, måste verkligen städa den också, om jag orkar. Fast jag måste ju inte städa egentligen, det är ju inte så att det ska vara fest hemma hos mig eller så, ska ju hänga på tivolirock hela jävla dagen, hahaha! Det ska bli ordentligt kul!

Nästa vecka så blir det pendling från Sjöbo till Simrishamn när jag ska jobba. Måste komma ihåg att ta med lås till Annikas cykel, och se till så att min cykel hamnar nere vid stationen. Men det är knöligt som fan, eftersom jag inte kommer att vara här. Argh... jag får gå första dagen! Suck, sug sug sug... Bussarna från K-stad till Sjöbo går så jävla dåligt också, inte alls! Måste byta och greja och det suger ännu mer.

SMS om att det ska vara fest hos mig? Nä, det ska INTE vara fest hos mig, men det kanske kommer folk som ska sova över! Argh!!! Måste städa ändå... suck!

Hells Kitchen är mitt nya favvisprogram på TV, bredvid SG-1, Tour de France och Elake kocken. Gordon är så förbannad, och har sån dunderkoll på allt så det är inte riktigt klokt. Härligt... dessutom påminner han lite om Linda, hehehe...

Nu ska jag andas en stund och sedan försöka sova, det blev knappt fem timmar sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0