Tillbaka till jobbet

Det var svinkallt imorse när jag cyklade till bussen. Åtta grader bara. Hua, men det var åtminstone soligt, och det trodde jag att det skulle bli resten av dagen också, men näää. Istället blev det ordentligt blåsigt, molnigt och med sporadiska regnskurar (av det lättare slaget). Dagen började heller inte perfekt. Några fyllon (förmodligen) hade dragit upp en massa blommor ur krukorna nere vid hamnplan och längs med storgatan. Men kom igen! Det var ju söndag! Därutöver hade fåglar dragit upp en massa skäp ur soptunnorna nere vid hamnen också. Jag var på minst sagt dåligt humör.

Det var ganska mycket skräp generellt i stan idag, men det gjorde mig inte så mycket. Höll mig igång. Struntade i lunchen dessutom, eftersom jag ätit ganska mycket till frukost. Slutade en stund inna, hade jag tänkt göra, men så blev det såklart inte. Nåväl, har en stund tillgodo.

Nu ska jag se om jag kan kolla lite på Stargate...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0