Apblogg

Sitter just nu och lyssnar på "System of a down". Jäklar säger jag bara! Vilken jäkla energi, wow! Fick väl ett tips om det i lördags, antar jag! Det var väl inte egentligen, mer en slags uttalad kärleksförklaring till bandet, hehe! Det låter väldigt annorlunda än vad jag är van vid att lyssna på. Alternativ Metal? Med vissa etno(?)influenser??? Catchy, väldans catchy! Högt ljud musik!

Det blev inget vettigt gjort idag, typ, och jag tror det beror lite på min dåliga sömn! Men jag ska fixa till det inatt och imorgon ska jag ta tag i min artikel igen. Den ska bli klar imorgon. Jag är bara så förvirrad. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den för att den ska bli bättre. Kan jag egentligen göra den bättre eller är den så bra den kan bli? Egentligen är jag inte riktigt nöjd med den, men vafan! Jag är ju faktiskt inte känd för att vara en perfektionist, snarare besserwisser. Jag jobbar på det! Hittade åtminstone på några titlar till artikeln, fast alla var dåliga tycker jag! Gudmund ville han nånting som fångar uppmärksamhetet, Fuck The World kanske den ska heta.

Jag går mig själv på nerverna. Vad är det för fel på mig egentligen? Suck!

Vandrade till skolan idag för att lämna några böcker. Blev hur trött som helst av att gå dit, vädret var alldeles kvalmigt och äckligt. Blev bara svettig och trött. Som tur är så är jag inte sjuk som Jennie. Det var väl skickligt att bli sjuk just nu eller hur? Det är lite synd om henne faktiskt. Fast idag så träffade jag Johan och Anders J, de skulle plugga artikel på skolan så  vi snackade lite grann. Det var trevligt. Satt sedan på en bänk en stund och tittade på folk innan jag gick hem. Försökte orientera mig lite på Näsby, hehe. Kan lite mera karta nu!

Handlade på vägen hem! Willys Hemma! Den ligger inte hemma, men bra nära! Köpte ägg så jag skulle kunna göra pannkakor. Pysslade med det en stund, men när jag äntligen var klar så orkade jag bara äta fyra. Chattade messenger istället. Nu har jag en massa pannkakor i kylen som jag kan äta när jag vill. Köpte de små jäkla röda linserna också, och apelsinjuice bland annat. Tror jag ska dra och ge blod imorgon, när jag är klar med artikeln.

Massa timmar kvar tills det ens är aktuellt att gå och lägga sig! Vad ska jag göra fram tills dess? Jag vill inte göra någonting alls, känner inte för att sitta här själv åtminstone. Hatar att sitta själv utan att ha nån att prata eller chatta med. Kanske ska man ringa till någon? Humöret är som sagt lite uppochner just för tillfället.

Thomas T sa till mig en gång att jag var väldigt lojal. Det är så jävla sant! Det måste jag också jobba på tror jag. Har en del skit att jobba på! Som alla andra!

Älskar biljardkompaniet. Var där i lördags! Har inte spelat biljard på länge, och det märktes. Jag var sämst! Ändå vann jag en gång :P haha! Vilket flyt jag hade! Musiken var ju jättebra! Folket var alternativa, drinkarna var goda, sällskapet var bäst och jag var lite full!

Nu får det fanimej vara nog! Chattar på messen ifall du undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0