Bredbandsbolaget suger

Jag ska hålla på med min artikel, men kan man göra det i lugn och ro? Nääää!!! Nu ska det jävla bredbandsbolaget börja störa sig igen... kosta en massa pengar och skit. Trodde att det skulle vara gratis med det där säkerhetspaketet även i fortsättningen, men nu ska man tydligen betala 40 spänn extra för det. AAArgh...

Varför retar jag upp mig på detta? För att jag gärna hade fått ett litet brev där set står att tiden för det som var gratis var på väg att gå ut och att jag skulle vara förberedd på att en höjning skulle komma. Fast egentligen, det är ju inte jag som betalar för det egentligen, det är bara det att det dras från mitt konto och att jag ansvarar för det. Bläh! Kommer visserligen att använda internet i simrishamn i sommar, men jag tycker inte om när saker strular. Dessutom suger bredbandsbolaget, levererar inte vad de utlovar, och tar alldeles för mycket betalt.

Nu måste jag byta leverantör. Suck! Det blir väl en massa strul med det också, skicka tillbaka utrustning och sånt.

Som du kanske märker så är jag småsur för tillfället, vaknade alldeles för tidigt idag igen och så nu det här. Tvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0