En jättebra dag!

I morse så vaknade jag, såklart haha, och kände mig väldigt utvilad. Hoppades att jag sovit länge och att klockan inte var halv sju eller något sånt. Har sovit lite kasst de senaste nätterna, trodde till och med att jag var på väg att bli sjuk. När jag väl såg på klockan och den stod på tjugo i tio blev jag riktigt glad. Ända sedan dess har jag varit glad, pigg och utvilad. Käkade min frukost, drack mitt kaffe och min apelsinjuice och mådde jättebra. Lyckades till och med göra ett par ändringar i min artikel som jag kom på att jag behövde göra. Inte helt blind trots allt, eller hur?

Satt en stund och lyssnade på musik, och så hörde jag Lola och blev bara lycklig! Det var därför jag fixa in texten här. Studsade omkring lite grann. Ringde sen till min faster och gjorde storslagna planer om att åka till IKEA i Malmö, javisst, ska hänga med ner till Sjöbo och grilla på lördag också. Sen får jag komma vilken dag som helst och käka middag, inga problem.

Lyssnade en gång till på Lola och vankade sedan bort till gymmet med ett småkorkat leende, jag tror jag trallade lite med, så jäkla noobish men det kändes bra! Klappade en katt på vägen förresten. Körde igenom ett helpass, så nu är glädjen något dämpad eftersom jag är mör i kroppen. Hittills har den här dagen varit jättebra och jag hoppas det fortsätter en stund till. Ska nog promenera bort till bibblan på högskolan, jag vet inte varför riktigt, ska bara promenera lite. Lyssna på lite låtar, haha!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0