Det där andra

Fick förresten VG på den andra delkursen också! Jag blev såhär glad <-> Inte överväldigande glad alltså! Log lite grann på seminariet när jag öppnat kuvertet, men så mycket mer än så blev det faktiskt inte. Har kommit på att jag är VÄLDIGT dålig på att ta emot beröm. Det är väl inte så att jag inte uppskattar det, snarare är det så att jag inte känner att jag inte är så himla bra på saker egentligen. Det är som om min självkänsla och min potential ligger jättelångt ifrån varandra, så att jag inte tror på det jag verkligen skulle kunna åstadkomma. Får skärpa till mig helt enkelt.

Har kommit igång med The Secret nu. Det är faktiskt en riktigt trevlig liten sak det där. Igå när jag skulle sova så fick jag faktiskt lägga band på mig för att jag inte skulle ligga och läsa för länge, skulle ju ändå upp relativt tidigt idag. Fast jag vet inte om jag orkar läsa idag, för jag känner mig redan jättetrött. Josefine skulle dra till kåren tillsammans med Calle, och gjorde väl en liten halvpassning till mig om att jag skulle följa med, men jag gjorde en halvpassning tillbaka där jag sa att jag kanske följer med nästa gång. Jag vet inte varför jag är så trött egentligen! Brist på motion skyller jag, och därmed skyller jag mig själv för det. Det är bara till att försöka komma igång igen. När och hur är frågan!

Sista avsnittet av SG-1 var inte så jättebra ändå. Det var visserligen spännande i början, men sen blev det lite sådär. Det två filmerna som ska släppas på DVD kommer nog att bli bra, för det kändes definitivt inte som ett absolut avgörande slut, det finns saker man kan bygga vidare på.

Nämen om man kanske skulle titta på någon film kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0