Going... going... GONE

Så har man till slut raderat sitt konto från lunarstorm. Vad det tog lång tid. Har dock sparat alla mina dagboksinlägg från sajten, något som jag började med i mars redan. Jag är så stolt över mig själv.

You get to feel so guilty
Got so much for so little
Then you find that feeling just won't go away.
You're holding on to every little thing so tightly
Till there's nothing left for you anyway.

p.s.
Om det är någon (mot förmodan) som känner sig intresserad av att läsa mina dagboksinlägg från lunarstorm. Fråga på bara!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hade du lunar? Det förväntade jag mig inte

2007-11-04 @ 17:25:17
URL: http://kratzek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0