Gött

Strax bär det av mot staden, eller mot innerstaden åtminstone, är ju faktiskt redan i staden. Idag har jag vaknat, tvättat, ätit lite och inte gjort något annat som är vettigt. Fick tag i Jennie till slut, lite halvt om halvt, som det alltid brukar vara, även i verkligheten. :-) Hon har mycket för sig, fortfarande, vilket är ganska trist om man får för sig att träffa henne. Nåja, jag hoppas fortfarande på sätt och vis... Annars har det ändå blivit en fin liten grupp som ska fika. Jag och Anders J, Jimmy och Joss. Haha, jag är den enda som inte har ett J i namnet, om jag i fortsättning inte kallar mig själv "jag" hela tiden dvs.

Har fortfarande tvätt nere i källaren, som förmodligen inte kommer vara torrt när jag hämtar det... men vad tusan gör det egentligen... kan ju torka i lägenheten! Lite jobbigt att ha en massa tvätt liggandes och hängandes överallt, men det har ju hänt förr... Det är därför jag gillar fyratimmarspasset, då kan man låta tvätten vara inne i torkskåpet längre och då blir det ordentligt torrt.

Börjar känna lite sug i magen... en tonfiskbaguett skulle sitta alldeles utmärkt nu! 50-tals är riktigt najs, lugn och mysig stämning till skillnad från Darins som är lite mer, olugnt... jag ser fram emot det ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var ett snabbt svar! Nästan som en msn-chatt (men bara nästan)

2007-11-07 @ 17:01:33
URL: http://kratzek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0