Grå torsdag

Har haft en totalt värdelös dag. Har inte fått någonting alls gjort eftersom jag av någon oförklarlig anledning varit skittrött. Jo förresten, tror nog att jag håller på att bli en aningen förkyld också. Det var nog bara en tidsfråga, och jag har som tur är sluppit influensa och vinterkräksjuka. Om man skulle undvika förkylning så hade man väl varit tvungen att isolera sig totalt, och det är jag inte helt beredd att göra, även om jag varit ganska så isolerad idag. Fast så illa är det egentligen inte, nyser bara lite då och då. Har förresten fixat ett intervjuoffer, Urban. Det är väl som tack för alla metodfrågor som han ställer mig jämt och ständigt. Ska ju göra intervjuer istället för enkäter. Eduardo tyckte nästan att det var bättre, och jag håller med. Fast det var ju han som föreslog enkäter från första början så...

Anders J hade tipsat om Hearrts of Iron 2, och jag har spelat det lite grann idag. Men jag vet inte, tycker det är lite segt. Kanske beror det på att jag valde ett segt och tråkigt land, Sverige. Man kommer inte igång riktigt, med byggandet av olika saker. Ska nog starta krig mot någon, men vem? Krigsspel går ut på att kriga, elelr hur? Eller ska man mesa sig igenom kriget som neutral? Satsar på världsherravälde, på lång sikt. Mohahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0