Inför seminariet

Blev igår trots allt klar med den där texten som jag skulle skriva och skicka iväg till alla. Kom dock på nu på morgonen att jag glömt skriva mitt namn i dokumentet, fast det stod ju på mejlet och namnet på dokumentet, så jag hoppas det inte gör alltför mycket. Annars var det lite strul med mejlen, first class funkar inte rikigt som hotmail direkt. Man är tvungen att ta ny rad efter varje adress tydligen, så det misslyckades försat gången. Orkade inte mecka med det som jag använde hotmail istället. Hoppas alla fick det och ska nu kolla om alla andra skickat till mig.När jag skickade mitt igår hade jag bara fått två, från Kamilla och från Josefine.

Men oj! Bara två till... ordentligt tapp då! Fler som var förvirrade om vilken dag det var vi skulle skicka ut det tydligen. Jag var helt övertygad om att det var idag vi skulle skicka in det, men Anders J var vänlig nog att meddela det. satt och tittade på datumet, men eftersom jag var så övertygad så "såg" jag det inte. Bara till att spara till datorn och läsa då. Ska skicka in sista uppgiften till Eduardo idag också, och inte glömma namnet den här gången.

Kommentarer
Postat av: jennie

jag är en suuucker på mobilen. men jag tycker om dig så häääääääääääääääääääääääääääär mycket så om jag verkar lite väck är det bara för att jag är så upp i snurr över ally annat OCKSÅÅÅ.

2007-11-13 @ 12:14:38
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0