Kåren och böcker

Så har man varit på kåren igen. Det var actionfilmkväll med gratis pizzaslice, så jag var såklart på, hehe. Daniel skulle dit så jag tänkte att jag lika gärna kunde följa med, hade ju knappast något bättre för mig här hemma. Det var väl något dryga dussin där och såg Rovdjuret, kanske inte så många som jag väntat mig, men ändå. Kände ingen där, men det verkade som alla som var där kände varandra, så jag hade nog inte gått dit där på eget bevåg. Daniel berättade att de flesta som var där hade något med Kåren att göra, så jag antar att det mest var för de närmast sörjande. Filmen hade jag ju sett innan, men den är ganska så trevlig ändå. Det var tänkt att vi skulle se en film till, men det var så många som gick så det blev inget av det. Nästa gång ska jag ta med en riktigt bra film, om det nu blir en nästa gång. Ska försöka få med någon till kanske... den andra filmen som de började visa var xXx, och den är ju sådär.

Var och hämtade mina nya fina böcker som kommit med posten. Har int börjat läsa eftersom jag varit lite upptagen. Chockdoktrinen verkar vara lagom tjock, väldigt tjock. Cirka 580 sidor, och massvis med fotnoter, rättare sagt 70 sidor ^^. Den blir något att bita i över julhelgen, hahaha. Nä, men allvarligt talat så är uppsatsen prio ett tills den är klar. Den andra boken är inte riktigt lika tjock, så den kan jag ta mig an utan problem. Nu blir det lite chilla, och sen är det en vanlig dag imorgon, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0