Sena grejor

Fick allt tvättat och jag har städat lägenheten också, märks ingen större skillnad eftersom jag mest flyttade runt på saker. Har inte så många ställen att lägga saker på så det ligger framme, och då pratar jag om skolpapper och böcker. Det är väl så det är när man pluggar och skriver uppsats! Nåja, behöver inte skämmas ifall någon skulle komma på besök.

Ok, nu vet jag varför jag inte skrivit fler bloggar idag. Har absolut inget att säga! Eller jo... jag har inte fått mina böcker som jag beställt! Hoppas de kommer imorgon. Annars blir jag lite orolig, eftersom jag redan betalt för det.

Har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra när SG-1 är slut... förmodligen skulle jag inte titta på tv alls då. Det enda jag tittat på just nu är i princip sg-1... kanske ska man göra sig av med tvn så man slipper betala tv-licens. Njae... kanske inte ändå.

Nä, nu är jag också trött... har lyssnat på www.di.fm en stund... det är faktiskt lite trevligt! Man behöver inte engagera sig så mycket, bara till att låta trancen rulla på! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Jag citerar Gert Fylking angående di.fm

ÄNTLIGEN!!!

2007-11-23 @ 09:45:55
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Anders O

En sak till, kan du inte ta en fotorunda eller bara en promenad den timmen istället. Sover bättre och mår bättre. Eller sätt dig och lär dig Photoshop lite mer den timmen. Hitta en ny tv-serie. Cykla en stund. Lär dig göra hemsidor. Bygg någonting, finsnickeri kan funka på litet utrymme. Modellbygge kanske? Börja skriva noveller igen, det var du ju bra på.

2007-11-23 @ 09:52:02
URL: http://whpoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0