Sömn

Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thunder cloud
Passes rain
So let it rain
Rain down on me
Mmm...mmm...mmm...
So let it be


Hade för tusan planer idag, men det blev ingenting alls av det till slut, för jag är trött. Ska försöka sova ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Jo, kanske inte extremt mycket tidigare än vad jag vaknat de senaste dagarna, men jag känner att jag behöver sova. Imorgon blir det bilåkning en del... trevligt. Har inte åkt särskilt mycketr bil den senaste tiden, inte mycket alls. Hoppas det blir trevligt. Sen när jag kommit hem siktar jag in mig på något onyttigt att äta, typ pizza eller någonting sånt. Det kommer inte att göra mig piggare, men det kommer att göra mig mättare.

p.s.
Låttexten ovan i kursivt är hämtad från MLK - U2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0