Städning igen

Apropå det där med att mitt rum såg ut som ett mindre helvete. De gör det inte längre. Grejen är den att jag ringde min farsa i eftermiddags för att meddela att jag kanske snart skulle komma och hälsa på nere i Simrishamn, om ett par veckor rättare sagt. Då berättade han att han var typ i stan, hemma hos min farbror Partik tillsammans med min andra farbror och min faster. Kanske skulle han komma förbi och hälsa på när han var klar där. Jag började att städa ganska ordentligt, slängde saker, plockade undan saker och la andra saker i fina små högar. Högar är en jävligt bra uppfinning måste jag säga, särskilt de fina. Sen blev det fin på toaletten också, så nu skäms man inte för sin lägenhet längre, eller skulle inte göra det om någon skulle komma och hälsa på. Så, fick jag något besök? Icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0