Udda humör

Är på ett underligt humör idag, känns bara konstigt. Halvtrött med ändå speedad på något udda vis. Mår bra, men samtidigt lite sådär. Kom inte och säg att jag håller på att bli sjuk, för det händer inte. Det är en lögn! Jag vet det, jag ska inte bli sjuk alls den här vintern! Det är tråkigt att vara sjuk, det vet jag å andra sidan! Men det ska jag inte bli alltså...

Satt och kollade hur mycket biljetterna till Hultsfred kostar, och det var inte så fruktansvärt mycket för de billligaste. Hade ju tänkt åka och hälsa på Linda någon gång, hade säkert varit hur kul som helst! Bättre än att sitta och vara här, typ, hehe! Nä, inget gnäll... jag lovar! Typ!

Kollade på en film med Dylan Moran innan... han är så jävla rolig! Åh, herregud! Jag skrattade riktigt mycket! Synd att han inte gjort fler bara!

Nä, nu har jag gjort annat en stund så jag kan lika gärna publicera detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0