A day without me

...är en låt som U2 skrev till skivan Boy som släpptes 1980, det är den enda av deras skivor som kom innan jag var född. Hursomhelst så tyckte jag att den låttiteln var ganska så passande eftersom jag inte skrev blogg igår. Så nu har jag kommit tillbaka. Typ...

Igår var faktiskt inte en dag som man kan säga så mycket om. Ganska trevligt hade jag det, det var inte trist. Satt jäkligt länge och bara surfade på nätet, kollade youtube och såna grejor. Ingen TV gör internet så mycket mer meningsfullt, kan man nog säga, det blir ialla fall mer nödvändigt för underhållning. Hjälpte Anders med att städa hans vardagsrum, stackarn klarar ju inte av det själv, mohahaha. På ett sätt är städning kul, man ser resultat tydligt. Vi kom väldigt långt, och istället för att se ut som fullständig förstörelse ser det mer uppställt ut på ett mer normalt sätt.

Belönade oss med pizza och film. Det blev "Black Sheep" och "Blades of Glory" (och nu börjar min blogg bli väldigt tråkig med alla uppräkningar av vad jag gjort). Båda filmerna var skitroliga, rekommenderad vidare till de som inte sett. Det var Josefine som rekommenderade "Blades of Glory" för mig. Bra film, gillar den humorn. Nu en ny film, "1408", och frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0