Lång dag

En lång dag idag, som började ganska så tidigt eftersom jag vaknade tidigt. Låg vaken och kunde inte somna om igen eftersom jag ändå skulle upp typ trekvart senare. Låg och vände och vred mig en stund men gav till slut upp och steg upp. Inte riktigt jättetrött sådär, och jag var uppe i god tid, men ändå var jag tvungen att stressa. skulle skriva ut mina anteckningar från gårdagen på skolan, det gick bra även om det tog flera minuter för att ens få igång datorn. Det är det som är sämst med skolans datorer, de är så jävla långsamma. Det var till seminariet jag skrev ut anteckningarna, men jag kom ändå flera minuter i förväg och som vanligt stötte jag på Eduardo i korridoren. Känns som det händer alltid, vi kommer alltid till föreläsningarna samtidigt av någon orsak. Seminariet gick ganska ok, jag var inte hypernöjd eftersom jag inte riktigt hade någon plan vad jag skulle säga, bara mina flummiga anteckningar. Resten gick väl skapligt, pratade på och jag tror nog jag hade en någorlunda övertygande framtoning, själv vet jag inte eftersom jag är osäker på hur väl jag presterade, det är jag alltid.

Sen var jag på dejt också i eftermiddags... fika dejt, eller lunchdejt kanske man kan kalla det.

När jag kom hem satt jag och larvade på skypen med Anders O innan jag lagade mat. Nu måste jag verkligen gå och handla om jag inte vill leva på kokt ris och margarin... fast jag skulle kunna göra brunsås att ha till! Nä, handla imorgon... det måste jag göra!

Popmart är dessutom på väg, yes!!! Hade hoppats att den skulle komma idag, men jag måste vänta till jävla måndag eller jävla tisdag innan den är hemma... eftersom det är ett postpaket (eller vad det nu kallas) kan jag inte följa processen via internet och hämta ut det om det kommit fram. Den som väntar på något gott... hmm, hur slutar det ordspråket nu?

Kommentarer
Postat av: Anders J

...kastar sten i bäcken?

2007-10-26 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0