More cowbell!

Will Ferrell och gänget på Saturday Night Live har nästan förstört en låt för mig. (Don't fear) The Reaper med Blue Öyster Cult. Det är en sketch där de spelar upp en fiktiv handling om hur inspelningen av låten gick till. Visserligen en skitkul sketch, men jag kan verkligen inte låta bli att tänka på den precis i början av låten. Är den förstörd för all framtid eller kommer jag att komma över det?

Se den själv? Kolla in länken!

Ja, jag la inte den här på min blogg, vill hålla nere mängde med olika videos. Det är lika enkelt att klicka på länken gentligen och ja, den öppnas i ett nytt fönster så du kan fortsätta surfa runt på min blogg hur mycket du vill efter du sett videon.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Fel i länken:

Rätt: http://www.youtube.com/watch?v=SBm8TF1IEiU

2007-10-22 @ 17:07:30
Postat av: Rob

Nu är det rätt! Tack Anders O!

2007-10-22 @ 17:49:13
URL: http://standardiserad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0