Packad brud

Hahahaha! En riktigt kul grej hände nyss! Satt och lyssnade på musik på datorn och så börjar jag höa något underligt ljud vid dörren. vad kan det vara, någon som kommer och lägger reklam i mitt inkast kanske? Nej, det är någon som försöker öppna min dörr med en nyckel, men vänta nu lite, den har ju jag...

Ja det var någon som försökte öppna min dörr. Jag gick och sa till att personen kommit fel. Det var en blond tjej, jättefull och knappt vid medvetande verkade det som. Jag sa att hon förmodligen kommit fel och det verkade nästan som om hon inte brydde sig ett par sekunder och skulle gå in, kom på vad jag sa och vände. Det var någon av mina grannar som hon skulle till, tror jag.

Hemskt roligt... eller? Hon var aspackad och såg inte ut att må särskilt bra alls, trots det halvkonstiga leendet.

Kommentarer
Postat av: jÄänniii

Haha.. Ja det lät ju lagom normalt :O

2007-10-03 @ 22:08:21
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0