Somna till Izzard

Drack inte särskilt mycket igåt, eftersom jag skulle plugga idag. Fan vad fel man fick, blev faktiskt bakis idag, suck och stön vad det var trist. Läste en halv sida i boken på förmiddagen, och sen låg jag i sängen och tittade på Eddie Izzard. När den var slut satte jag igång den en gång till och somnade sen igen, vilket var ganska så mysigt. Nu i efterhand så borde jag ha struntat i alltihopa och bara stannat hemma och skött mig istället för att springa till kåren. Fast i efterhand kan man inte göra saker ogjort, eller hur var det nu?

På tal om att få saker och ting gjorda, har faktiskt läst ett par kapitel i boken idag. Det är alltså bara tre kapitel kvar, och jag har tolv timmar på mig ^^. Kommer nog att börja läsa ett till, men det blir nog inte så vansinnigt mycket mer. Boken är så fruktansvärt långrandig (och då menar jag inte färgen) och tjatig. Börjar ett resonemang och sen börjar långa tråkiga utläggningar om varför det är så och inte på något annat vis. Nä, man har läst bättre böcker i sina dar, ingen tvekan om det alls.

Gillar egentligen inte att gå ut på krogen, fullt av fulla människor och en massa oljud som gör att samtal är meningslöst. Sen ska man få till det med nån främling som man bara sett i en slags alkoholdimma, under dålig belysning och efter samtal som varit mycket bristfälligt. Nä, det är inte min grej helt enkelt. Behöver nån som jag verkligen bryr mig om, inte nån jag precis träffat. Självemotsägande? Kanske, eller inte...

Måste verkligen beställa Popmart snart. Vill verkligen se den. Skulle kunna ladda ner men den här ska jag tamigtusan köpa, och jag ska TVINGA någon att sitta ner med mig och se den. Jag ska babbla på varför jag gillar den låten och den  låten och den låten tills öronen trillar av mitt offer, mohahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0