Vill

Så jag var hos Jennie idag och drack kaffe. Satt och tyckte att vädret var fint och plötsligt så började det tuta i allöverket... jävla oljud! Suck... sen  skaffade Jennie Facebook till mig, så nu har jag Facebook, adda mig om ni vill, typ...

Stannade väldigt länge, och åt hamburgare! Det var trevligt! Sen tittade vi på TV, Jennie somnade, hahaha!

Är konstigt nog inte på blogghumör idag... kanske för att jag pratade så mycket! Brukar nog inte prata så mycket. Böcker svarar inte särskilt bra alls... Borde nog plugga lite till... 20 sidor är lite lite att läsa på en dag, 20 till borde man ju fixa! Dessutom borde man ju vara lite förberedd till imorgon. Suck! Alla dessa måsten... jag är mer utav en vill-person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0