Förändringar

Har gjort några ändringar i min blogg, tyckte att det behövdes något nytt helt enkelt. Satt och pillade med olika färger och teckensnitt, och en del andra grejor som kan vara kul. Det slutade med antalet visningar på bloggen hamnade på 80, medan antalet unika låg kvar på samma nivå som den senaste veckan. Det var dock en grej som jag inte fick till, och det var färgen på bloggtexten, som fortsatte vara svart vad jag än gjorde. Det finns fortfarande en del saker som jag skulle vilja ändra på, och som jag faktiskt testade, men som kommer att vara som de är lite till.

Har verkligen snöat in på U2 igen. Det är det enda jag lyssnar på just nu. Nåja, det är bättre än att lyssna på ingenting. Nu har det ju dessutom kommit en ny utgåva av Popmart, på DVD... det är något som man verkligen inte får missa. Kollade dessutom på ZOO TV från Sydney igår, eller åtminstone några låtar... det var trevligt tyckte jag.

Vill dessutom klippa mig, och jag vet precis hur jag vill ha det. Ingenting... eller väldigt lite åtminstone. Hår är bara besvärligt, mitt åtminstone.

Trodde en stund igår att jag höll på att bli helt frisk från förkylningen, men icke, det kom tillbaka helt hämningslöst senare på kvällen. Shit asså... me not like!

Fast det är en ny dag idag, och det är bara att köra på. Har fortfarande inte åstadkommit mer än anteckningar på tentan och jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva i min uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0