Förkylning och sömn(brist)

Snacka om jobbigt...vaknade klockan 04.35 inatt och låg vaken till 06.15. Tyckte att det var jobbigt, när man vaknar och börjar fundera på något som man inte kan släppa. Började istället läsa, och läste nästan ut hela Skuggan växer, resterande fyra sidor läste jag under förmiddagen. Tycker inte alls om när man vaknar och så kan man inte sova, och inte blir det bättre av att det blir ljusare och ljusare utomhus. Mina gardiner är undermåliga när det gäller att hålla ljuset ute, åtminstone om det är soligt och solen lyser in genom fönstret. Som tur var så kunde jag somna igen.

Annars är jag fortfarande förkyld. Det verkar inte som det blir vare sig bätter eller sämre med den saken. Måste köpa nytt nässpray imorgon, ska göra det på vägen till skolan.

Är för tillfället väldigt osäker på mig själv, vad jag sysslar med och framtiden i största allmänhet. Vet inte vad jag vill göra eller varför jag sysslar med det jag gör. Jag tror det är dags att köra ner huvudet och rusa på det bara, rusa rakt fram utan att titta efter, ge allt! Ödet ligger ju trots allt i mina egna händer, och om jag inte gör någoting kommer inte heller någonting att hända. Det är som med nässpray, om man inte går och köper det så kommer man inte kunna andas ordentligt genom näsan, och då hade jag inte kunnat somna alls till slut i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0