Försenad, typ...

Jaha, då har man missat en timmes föreläsning idag. Satt vid datorn igårkväll och kollade in när vi skulle börja idag, och det stod klart och tydligt kl 10 på schemat. När det står tio på schemat så brukar jag anta att det är tio man börjar, men icke. Jag kom till skolan och när jag gick till klassrummet satt det en massa främlingar där, udda tänkte jag och började där jag trodde att vi kanske skulle tänkas ha flyttat. Var uppe på fjärde våningen och nere på första våningen, där jag till min lycka hittade Eduardo, som kunde meddela var jag skulle vara någonstans. Kom in i klassrummet, och det verkade som om folk hade hållt på ett tag, och jag var bara några minuter sen. Det visade sig att de hade börjat nio, och jag som hade varit vaken sedan åtta.... suck! A. J. hade varit vänlig nog att meddela mig via sms, men det spelade inte så stor roll eftersom jag såg att jag fått smset när jag var i klassrummet, men tanken var god och han fick en fiskarvän för besväret, lol.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Postade ju kommentaren ovan på fel inlägg. :P

2007-09-28 @ 09:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0