Kvällsuppdatering

Jag fick ett helt blogginlägg bland mina kommentarer idag, och blev alldeles glad :-) varje lite kommentar uppskattar jag väldigt mycket, men den här. Wow! :-)

Har tyvärr lite problem med att få fram de känslorna som jag känner i texten. För ett tag sedan var det nån tjej som kommenterade det där med wikipedia, och som faktiskt blev upprörd över vad jag skrev tillbaka, eller svarade i min blogg. Skämdes lite grann, av någon anledning över det där, och en del av mig ville be om ursäkt, medan en annan del ville säga att jag inte tänker ge mig, för jag tyckte verkligen så. En mellanväg hade kanske varit den bästa lösningen... det som ligger mellan svart och vitt... vi lever ju den gråare delen av tillvaron, inte de andra två. Och det betyder inte att det är grått och trist, det betyder att det är nyanserat ständigt föränderligt. Som en regnbåge, en riktig... det finns inga brytpunkter mellan den ena och den andra färgen, de bara går över i olika spektra, i ständig förändring.

Tänkte faktiskt lite på Clara när det gäller hennes konflikt med den där tjejen i hennes klass, angående den där Wikipedia-grejen. Fast min var ju bara en procent av hennes, typ... när ska man rucka på sin övertygelse för att mildra en konflikt? Det tycker jag är en mycket svår fråga! Dessutom har Claras blogg legat nere alldeles för länge.

Kollade förresten in mina videos på youtube, och den mest populära hade fått 382 views. Det är ju lite skoj faktiskt. Det är alltså mer än två som tittat på den om dagen sedan jag la ut den. Publicerade en ny video också, ljudet blev lite lågt, men annars blev den rätt så bra för att bara använt en tagning. Ifall jag gör någon riktigt riktigt bra video i framtiden, så kommer jag kanske att embedda den här, haha. Fast bara kanske :-P det räcker ju trots allt att främlingar ser mina smått pinsamma videos, haha :-)

Dessutom stavade jag komments med K, det är ju faktiskt lite skoj. Det var inte alls meningen, men så bra trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0