Missunnsam

Guess what! Jag hade inte ComHem som kabelleverantör!!! Hahahahahaha, nu kan jag titta på cykling tills korna går hem! Är det inte något fel om man inte ens vet vem det är som skickar ut tv-bilder till ens hem? Jag sitter i soffan, stirrar på burken, fullständigt ovetande om var bilderna kommer ifrån, och så länge de fortsätter trilla ner så är jag naturligtvis nöjd. Som en fisk i en skål, så länge det trillar ner mat så behöver man inte fråga sig var det kommer ifrån. Hade visserligen sett fram emot att kunna se fotboll lite oftare på tv, men så fruktansvärt fotbollsintresserad är jag inte längre...

OMG!!! Lyssnade på More than a party med Depeche Mode och mina fingrar höll på att knäckas eftersom låten bara går i snabbare och snabbare takt mot slutet vilket gjode så att mina fingrar försökte hinna med men misslyckades kapitalt.

... fast jag misstänker att den "nya" kanalen TV4 Sport kommer ha en lika bristfällig tablå som Viasat sport till exempel. Så att behålla Eurosport är ändå en bra grej. Fast idag är det MFF på TV och det gör mig glad. Lite åtminstone... tycker inte om att Sören Åkeby är tränare, tycker inte om vad MFF håller på att bli, ett skitlag. Det är nästan så att man inte kan glädjas åt en vinst bara för att Åkeby är tränare. JA! Jag är missunnsam när det gäller Åkeby! Kan absolut inte unna honom någonting efter vad han gjort med mitt favoritlag. Äckliga, äckliga.

Gillar skarpt TV6 (Viasats) grepp att klippa in bilder av Ernst-Hugo från Riket i sin reklam för Sveriges fotbollsmatch mot Danmark. Vilken prestation alltså, hahahaha! Måste på något vis skaffa mig den serien så jag kan titta på den, fantastiskt. Jag är förresten missunnsam mot danskar också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0