Morgonpigg (vaken åtminstone)

Fasiken... vaknade redan vid femtiden imorse. Jag ska ingenstans idag, ska bara plugga. Det är ganska jobbigt att ligga där och vara sådär halvtrött men ändå inte kunna somna. Suck... är fortfarande halvtrött men man kan ju typ inte gå och lägga sig igen, det vore ju dumt, eller skulle kännas lite småkorkat. Fast å andra sidan... hmmm!

Tittade på Conan! Riktigt skumt avsnitt. Han drog ett skämt som ingen tyckte var roligt, och då menar jag ingen alls. Det var helt tyst i publiken. Sen var det ett skämt som folk var väldigt tveksamma till om det var roligt eller inte, men de beslöt sig för att det var roligt till slut. Berg-och-dalbaneskratt, upp och ner och sen upp igen... Intervjuerna var också lite skumma. Kevin Bacon berättade att han spelade in en film där han sprang naken över ett fält... WTF! Sen så var det Will Forte från SNL som berätatde om sin semester på Island och sitt besök på ett valpenismuseum... valpenisar och andra djurpenisar var det där. Helt osökt kom han in på att han sett Max (Weinberg) naken i omkllädningsrummet i NBCs hus. Det blev väldigt skumt, och väldigt roligt naturligtvis. Det kom upp ett rykte om att Max fönar sin pung, och det verkade faktiskt inte vara helt och hållet osant.

Känns lite som om det är dags att börja plugga lite nu... textanalys med Eduardo imorgon.

p.s Jag skulle kunna göra mycket för mina vänner, till och med spöa upp deras kompisar om de är elaka, hahaha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0