Ödet

Satt och kände mig ganska så seg, eftersom jag har blivit förkyld (den är förresten på väg att gå över, ljuger jag för mig själv). Tyckte att det var dags att kolla om Clara åstadkommit något skrivande på sin blogg, och jo, javisst. Av någon anledning kollade jag in kommentarerna till det senaste inlägget, för att det var väldans vad fort hon lyckats få tre inlägg. Det var en tjej som hade skrivit en grej och tydligen ett svar på något som Clara skrivet. Nyfiken på vad det var kollade jag in hennes blogg, men något kollande av vad Clara hade skrivit blev det inte, direkt. För var det inte Bono däruppe vid bloggens rubrik, jojomen, det ser ut som Bono... hmmm, det kanske finns något inlägg om Bono och U2 också.

Klick-klick-klick och jag är framme vid en video, With or without you. Fick ett sug att sätta igång en DVD och nu är den igång. Börjar känna mig mycket bättre, börjar ladda upp för att påbörja dagen, på riktigt... Solen skiner och det är vackert väder. Snart ska jag gå ut och njuta av den. Bara några låtar till...

Var det slumpen eller var det ödet? Jag vet att det inte kan vara en slump, så då måste det vara ödet, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0