Promenad, TV och bröst

Hade suttit inne hela dagen och tänkt att jag ska nog tusan gå ut och njuta av det fina vädret. Det drog naturligtvis, och som vanligt, ut på tiden rejält. Strax efter sex så stängde jag av datorn, TVn och begav mig ut på en liten promenad. Hade tänkt gå ner mot söder, och sen gå genom centrum för att till slut följa kanalgatan till mitt lilla hem. Det blev inte riktigt så. Kände redan tidigt att jag hade lite mer energi än vad jag trodde från början. Samlas väl på hög när man inte gör något energikrävande. Hur blev det nu med promenaden. Jo jag gick ner mot söder, men istället för att svänga upp norrut igen så drog jag västerut mot långebro. Genom parken kan man ju promenera, längs Helge Å. Det kan ju vara trevligt. Men näää, jag svängde inte där heller utan fortsatte ännu längre ut, gick förbi hamburgerställena, Willys och där och ut längs med hela jävla Härlövsängaleden. Detb tog en bra stund, men solen sken och det var ändå relativt varmt ute.

På vägen hem så gick jag förbi Willys för att handla. Och vem träffade man inte där om inte Malin H. Stod och pratade lite ute i butiken, och sen lite vid kassan. Det är nästan alltid kul att prata med henne, hon är en sån där happy-go-jolly typ av person. Inte alltid dock. Fast det är nästan ingen, inte ens Anders J är glad hela tiden.

Tittade på Bullshit! på sexan. Det var kul, två stycken avsnitt i följd. Tydligen var det en sociolog som uppfann BMI-måttet (Body Mass Index). Vad som var slående med det programmet var att det var kvinnor med nakna överkroppar med här och där. Jag menar, bröst i TV är inte så hemskt vanligt, inte i min TV åtminstone (jag vet inte vad ni har för porrkanaler). Märkte att min hjärna inte längre kunde filtrera ljudet från Penns röst så att det bildade meningar och ord i mitt huvud, kort och gott, jag fattade inte vad han sa längre för min hjärna var upptagen med brösten istället. Sen var det nästan kört, kunde knappt fokusera mig på mythbusters heller. Särskilt inte när KAri sprang omkring där med sin t-shirt....

Annars är det rätt så ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0