Syrligt och underbart

Har precis beställt nya nässtöd till mina glasögon, en månad efter det att det näst sista gick isönder! Yay, Robdude FTW... :-D

Satt och kollade in MFFs hemsida på svenskafans.com och kollade in deras omröstning om vem det är som ska bli lagets nästa tränare. De har verkligen humor de killarna för på listan står det Christer Lindarw, hahahahaha :-D självklart röstar man på Crister... lol!

Idag har jag dessutom pluggat, och är naturligtvis stolt men inte nöjd (som Göran Persson, hehe). Jag är inte nöjd förrän jag är klar naturligtvis, har som mål att göra klart åtminstone en av de fyra frågorna. Har läst i boken nu och ska strax börja skriva. Som tur är så har Eduardo anpassat sina frågor efter delar av boken, vilket gör det lätt att hitta. Det kluriga är att man inte riktigt vet om det är en fälla eller inte. Det är ju ändå meningen att man ska skriva med egna ord, och det är ju inte så lätt när man återberättar en skriven text. Egna exempel är nog det allra bästa sättet att klara uppgiften på. Jag känner att jag är på gång idag... verkligen.

Åt ett äpple innan. Ett svenskt äpple! Svenska äpplen är de bästa i hela världen, och jag skojar inte. Man kan inte jämföra med Italienska, Chilenska, Spanska, Franska äpplen... Svenska äpplen är outstanding bäst!!! Tog en tugga av ett och det var helt enkelt underbart, så syrligt och så underbart :-) Det där téet som Anders J köpte när han kom över i lördags var också vääldigt trevligt... mums, men äpplena var lite sådär, stora och saftiga, men med ganska lite smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0