Trött del 2

Jag vet inte vad min trötthet kan bero på. Jag är förmodligen inte gravid, eftersom jag.... öh, hmmm... inte kan bli gravid, om jag inte, ehhh, öhm, mmmm... gör som i den där filmen med Arnold! Men va? Det funkar ju inte ändå. Det måste ju ändå finnas vissa grejor där, faciliteter liksom, som inte finns hos män. Men annars var det en fin film. Junior heter den... såg den för länge sedan!

Om jag typ hade umgåtts mer med Jennie än vad jag gör nu... så hade det kanske varit en sån där skengraviditet som hundar får, honor i alfahonans närhet uppvisar dräktighetssymptom, vilket ska vara då för att de då ska kunna dia kullen när alfahonan gör andra saker. Men nä... hmmmpff... jag tror inte på det heller. Träffar ju henne bara ett par gånger i månaden dessutom, så jag tror inte det hade funkat ändå.

Helt enkelt, jag tror det är vädret. Det stör mig lite, mycket! Har druckit tre koppar té och två koppar kaffe, och har ändå varit trött och kall hela dagen. Försökt spela Half-Life ett par gånger men tröttnar efter fem minuter. Tittat på TV i omgångar men tröttnar på det med. Blä... Hade egentligen tänkt bjuda in några gamla klasskompisar, men det var tur att jag inte gjorde det... det hade blivit sådär. Eller jag kanske hade blivit trevlig och pigg? Det vet man ju inte...

Nästa helg kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0