Besviken på mötet

Det här var ju trevligt, jag som trodde att vi skulle bli klara med grupparbetet idag, men icke! Hela tiden blir det fler gånger man ska träffas, och jag är uppriktigt sagt trött på det. Sa att jag inte kommer imorgon, tycker själv att det gått för långt. Vi skulle bara sammanställa det och skriva ytterligare en liten del, och den delen skulle jag inte hålla på särskilt mycket med. Tydligen så skulle alla hjälpas åt lika mycket, vilket kan sägas ha varit en liten misskalkylering från min sida. Imorgon ska jag fanimej gå och träna, så det så, och inte åka fram och tillbaka till Malmö för att knappt göra någonting alls där. Så nu ska jag fixa till min text här hemma, för det blev ju inte gjort där, och sen ska jag skicka iväg det och förhoppningsvis kunna glömma bort det sen.

Ska förresten inte jobba på bageriet i sommar som jag tidigare sagt. Har fixat så att jag ska jobba på samma ställe som vanligt, på kommunen i Simrishamn. Känner att det var ett ganska så bra beslut faktiskt. Behöver komma bort ifrån stan och arbeta lite utomhus. Trivs bra där nere, även om det ibland kan vara lite långtråkigt. Känner flera av de andra som jobbar där sedan tidigare, kan rutinerna och allt det där, så det kommer nog att bli bra och jag känner att detta var rätt val för mig.

Förresten så hamnar jag alltid på det nya pågatåget när jag måste byta tåg i Hässleholm. Det är ju lite speciellt, trots att jag inte är så jätteförtjust i det. Öresundstågen är mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0