Det där med redovisningar

Sitter och verkligen sliter med min text till morgondagens redovisning. Man får verkligen flashbacks till tiden på gymnasiet, då man vid flera tillfällen gjorde ungefär det jag gör nu. Även då hatade jag fenomenet, mest på grund av att jag alltid var fruktansvärt nervös, men också för att jag helst skriver och inte pratar när det gäller examination i skolan. Vid vissa tillfällen har jag lätt för att tappa fokus, vilket inte spelar så stor roll när man sitter och försöker skriva något, men som spelar enormt stor roll om man ska läsa upp något. Nej, detta hade jag helst sluppit, och det kommer att vara så skönt när det väl är slut. Ser nästan fram emot nästa tenta, fast när man väl sitter med den då kanske man hade hoppats att man sluppit ha allt ansvar som under grupparbetet, får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0