En lyckad tur

Hade vissa planer för dagen som inte riktigt gick som de skulle, men det blev hursomhelst mycket bättre. Skulle egentligen bara sticka bort till kåren och få tillbaka pengar eftersom jag betalt avgift på två studentkårer. Tänkte att jag skulle gå och titta om Eduardo och Gudmund var inne på sina kontor och det var Eduardo. Satt där och ratade med honom en stund och sedan så blev det lunch och han undrade om jag ville följa med och jag tackade ja till det, hade ju inget bättre för mig. Skulle egentligen bara träna men tänkte att jag förmodligen skulle hinna med det ändå. Tre timmar blev det allt som allt, väldigt trevligt.

När jag väl skulle hem så tänkte jag att jag skulle slå en signal till Jennie och höra om fikan, men det visade sig att hon var i närheten så vi träffades och gick en promenad. Mycket trevligare än att stå och svettas nere i en styrketräningslokal. Ebbe gnällde lite grann, men det gör såna där små barn ibland! Fint väder som rackarns, och Oscar, Simon och Linda från Jennies korridor var också med, vilket var väldigt trevligt. Så min promenad bort till kåren som kanske skulle tagit trekvart i vanliga fall tog istället 5 timmar, inte illa det, och jag som tänkt stanna hemma! Helt nöjd med hur saker och ting blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0